miercuri, 23 septembrie 2009

piedestal pentru vise

Mă săturasem s-aştept
Şi cuvintele-mi atârnau, zdrenţe pe piept.
Ai dat buzna în viaţă
Răsturnându-mi calendarele, calculele.
Tinere.
Care-ţi-e preţul?
Vreau să te ung rege.
Merit eu?
Da.
Pentru o viaţă şi-o noapte
Regină-ţi voi fi.
Să ai parte.
Plecaţi amintiri.
Când ziua cu moartea se-ngână
Ei se strecurau din pat, lăsându-mă. Străină.
Mă doreau, mă strigau, biciuiţi se lăsau,
Minţeau.
Şi plecau.
Lola, iubito.
Aşa îmi strigau.
Mă visam adorată,
De mică.
De când eram fată
M-am dat.
Ce ştiam eu de păcat?
Minte-mă.
Regină peste vise înalţă-mă.
Un singur lucru te rog,
Să nu spui te iubesc oglinzii,
Ea suferă şi o dor cioburile
Rătăcite, felii de noapte.
Te iubesc.
De ce mă ajuţi?
Adunându-mă. La butonieră
Păstrându-mă?
Femeie,
Te iubesc din toate cutele
Şi minutele.
În viaţa mea nu am renunţat la nimic.
Cine te crezi?
Pregatită eşti să mă vezi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu