miercuri, 23 septembrie 2009

Unde eşti?




Eram prea mic şi n-am ştiut s-aleg.
În timp pierdut-am legătura, o ştiu bine.
Căci învăţat-am să zidesc jur împrejur
Şi astfel lumea s-o despart de tine.

Mă întrebam dacă mai eşti în lume,
Şi-n legi te căutam cu disperare.
Doream să cred şi o făceam cu-ardoare
Uitând că Tu sălaş aveai în mine.

Te-ai dăruit, iubirea dăruind-o.
Preaplinul Tău eu îl pierdeam pe drum;
Te risipeai, dar în mea orbire
Din cioburi nu ştiam să te adun.

Te-ai revărsat în orişice există
Şi-n cele ce nu sunt te-ai întrupat.
Ca să te cred, atunci, am pus un deget
Dar doar peste morminte goale-am dat.

Trăiesc. Şi nemurirea toarce alene
Povestea celui de-nceput,
Căci doar murind mă pot petrece-n tine,
Şi astfel nemurirea s-o pretind.

(Foto: http://www.icoaneortodoxe.com/?level=picture&id=1539)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu