miercuri, 10 aprilie 2013

Dileme/ nelinişte




ce te tot uiţi ȋn urmă? e vreo problemă?
eu culegând ciuperci, eu bălăcindu-mă-n pârâu, eu ciucit lângă foc, eu căutând ȋntr-o carte
mereu mă urmăreşte câte un eu, sau poate că nu-i decât spaima mea
că i-am pierdut pe toţi cei ce mă urmăreau
ȋn fiecare zi mai moare câte un eu, ȋn fiecare zi renaşte altul
şi parcă tot acest du-te vino ȋmi dă puterea de a merge mai departe
un orb conducându-i pe alţii
evitând pe cât posibil gropile imaginare ale uitării

***
ceea ce vă spun acum e din altă poveste
şi nu are nici o legătură cu ceea ce se-ntâmplă-n jur
pentru că, nu-i aşa, ne lăsăm uşor manipulaţi şi ne expunem cu nonşalanţă rănile
devenind modele, să inveţe lumea cum poţi evita situaţii diverse
dar viruşii, viruşii nu se văd
şi Doamne cât rău fac ei ȋn micimea lor
care pănă la urmă este parte din noi
fărâmă inseparabilă
şi asta pentru că noi ȋi lăsăm să ne cotropească
umilindu-ne integritatea
şi discernământul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu