duminică, 7 aprilie 2013

ziua in care am uitat sa ma nasc




poate parea ciudat, dar uneori simt ceea  ce inca nu pot sa va spun
acum sunt la treia incercare… primele doua dati am ratat la mustata cum se spune
si nu pentru ca as fi fost prins cu nu stiu ce treburi personale sau cu firitiseli diplomatice
Nu. pur si simplu am uitat sa pun ceasul sa sune: si pana ajung ecourile sus
cate nu-s de facut: ba un traznet rezonabil, ba o ploaie mitocaneasca
sincer nu stiu daca e corect sau nu, dar imi asum responsabilitatea
asta e, se mai intampla. si daca tot m-am vanturat de colo colo asteptandu-mi randul
nu am putut sa nu vad roiurile de cuvinte ce-si cautau locul de roire
sa-si faca o casa, un rost si-un loc pentru dulceata zicerilor
dar ca orice stup intors de la țâță, multe roiuri se agatau de cate o frunte
cautand sa-si faca loc pe dedesupt,
sau de cate un suflet in adancul caruia sa praseasca
rime si otravuri fine, trantori, musterii, regine
fara success. inutil process de aderare
dupa care plecau in cautare
acum ca tot sunt in lume, astept, fara sa ma cred mai bun (cu toate ca stiu ca-s destept)
mi-am lasat urdinis sub pleoapa cea stramba
sufletul atarnat, cauş şui, pe o rima-ntr-o dunga
inima cu toate patru gurile deschise
asteapta cu-nfrigurare
roirile promise

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu