marți, 9 aprilie 2013

săptămâna ȋn care ceasurile au murit




peisaj dezolant, luni dimineaţa, peste tot ceasuri cu limbile atârnând
şi dacă nu aş fi treaz aş crede că-n visele mele s-a strecurat o epidemie temporală
ce afecteaza toate limbile-n mişcare.
din păcate nu visez
iar ceasurile zac anemice, neputând să-şi manifeste poftele
nesăţioase cronofage mereu gata să-şi termine porţia
zilnică…

***

m-am săturat să mi se tot sugereze cât, cum şi de ce “m-am săturat”
e unul din puţinele lucruri pe care le ştiu că suferă de o carenţă cronică
lipsa stării de normalitate duce la ȋmbolnăviri grave ce pot merge
de la refuzul incipient până la cel total, din care nu mai are nimeni de câştigat
m-am săturat de cai verzi pe pereţi şi de toate stelele inutile
ȋn jurul cărora nu gravitează nici măcar o idee
speranţele se-ndreaptă cu viteza luminii către Paştele Cailor
şi parcă nici păpădiile nu-şi mai lasă mijitul puf
să se ia la-ntrecere cu buburuzele
câteodata mă şi mir
că semaforul mai funcţionează-n toate culorile
şi nu se aruncă-n intersecţie strigând “m-am săturat”
sau poate că suntem prea orbi
ȋn ireala noastră lume
interconectată
dar fără contacte marcante
politically correct

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu