joi, 11 august 2016

călător prin inimă



cândva timpul se întindea ca marmelada pe o gură de rai sau pe un picior de plai
dar seceta şi tăierile abuzive au erodat poveştile lăsând uitarea goală
un schelet mâncat de vicisitudini şi amintiri

hai să mergem ai spus, acolo unde se aud bătăile şi temerile
mi-am lăsat aripile la garderobă
am încălţat cipicii şi m-am luat după tine

încăperile stăteau de vorbă trecându-şi poveştile de la una la alta
şi fiecare mai lua sau mai adăuga câte ceva
bucurându-se de fiecare nouă suflare

acolo am simţit strângerile de inimă pe viu
acolo am simţit că mă umplu de fericire cât pentru alte trei vieţi
şi tot acolo am şezut şi am plâns, fără să se ştie, fără să mă vadă, fără să mă audă

toate drumurile ca şi iubirile duc la ea
aşa că am strâns-o palma dreaptă alungând toată nedreptatea
ce se lăsa înserare peste noi şi am plecat mai departe căutând inima poveştii

undeva în adânc, în cămara cea de taină
am strâns pupici cât pentru toate nopţile reci

cu care o să mă petreceţi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu