marți, 30 august 2016

eu, ultimul vis



te-ai întrebat ce s-ar face omenirea daca visele ar dispărea pur si simplu?

atâta timp cat eu sunt ultimul vis al omenirii
nu pot spune ca somnul meu are vise
deoarece ar trebui sa mă trăiesc
sa mă respir pana la ultima broboana de sudoare
ceea ce nu pot sa fac atâta timp cat trebuie sa împărtășesc
așadar, trăiți-mă ca pe ultima răsuflare
ultima minune,
ultima floare de cireș,
ultima buburuza ce-n zborul ei
încearcă să-ți arate drumul către poieniță
bucurați-vă de culorile, de aromele, de trăirile
cu care vă colorez nopțile

atâta timp cât eu sunt
nu veți ajunge să cunoașteți deznădejdea lipsei mele
și asta până când și eu voi deveni parte
a ceea ce sunt nopțile mele

un pustiu negru ce îmi populează somnul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu