marți, 11 aprilie 2017

eşti trist? nu. sunt puţin departe

oameni ca tine sau ca mine se pierd in meandrele unei vieţi normale
atât de normală şi de anostă încât te întrebi cum de rezistă

chestia tare e că la naştere ţi se scrie in ADN motivul
şi toată viaţa aştepţi să-ţi vezi stigmatul
ca să afli şi tu de ce, cu ce rost
dar din păcate, afli prea târziu şi uiţi
lumea crede că omul e trist pentru că nu-şi ştie rostul
dar eu ştiu că omul nu e trist, el doar se trage puţin în afara drumului
şi lasă lumea să treacă în viteză
descoperind ce e aproapele şi departele
mâine mi-am propus să stau şi să privesc norii
ei vor fi departe, eu voi fi departe, dar cu toata departarea
ştii că numai eu au puterea de a-şi arăta simţămintele, de a plânge
eşti trist? nu. sunt puţin departe şi sunt nor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu