joi, 13 aprilie 2017

exil



şterge-mă din viaţa asta
trimite-mă dincolo de cuvinte,
acolo unde se moare de atâta tăcere
un loc din vecinătatea unei gări negre
ce absoarbe orice cuvânt
şi orice tăcere

la graniţă mi s-au luat toate cuvintele
au scormonit după ele
rănindu-mi sufletul
spulberându-mi minţile şi amintirile
m-au băgat
în tot felul de chimicale
şi dezinfectanţi
să nu rămână nici măcar o vocală
şi mi-au dat drumul
într-o plută

ai privit un cer plin de tăceri?
plouă încontinuu
până la igrasie
putregai mângând rădăcinile
şi rătăcirile
ochiul gol priveşte
dar nu ştie cum şi ce să spună
nici acum
nici mâine şi nici poimâine

meleaguri noi?
lume nouă?
vată, zile de vată
nopţi de vată, viaţă înfundată
o ceaţă de necuvinte ca o pedeapsă
mă apasă
încet, în adânc
creşte sămânţa unui eu
nu am aşteptări, nu am vise, nu am...
decât răbdare

de undeva, voi apare şi mă voi întregi


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu