joi, 27 aprilie 2017

libertate înseamnă să poţi respira



ori de câte ori răsfoiesc paginile internetului
văd mereu noi şi noi ipostaze în care mi-aş fi dorit să mă regăsesc
nostalgii, remuşcări, obsesii, încrâncenări, temeri şi dorinţe surde mă apasă
astfel încât viaţa se strecoară pe sub usă fugind cât mai departe
dar în momentul când deschid radioul uit că nu sunt singurul care ascultă
şi trăiesc măreţia muzicii fără remuşcări sau regrete
indiferent câţi oameni ascultă în acelaşi timp
o carte deschisă mă răpeşte
şi nu îi opun rezistenţă chiar dacă ştiu
că nu sunt nici primul şi nici ultimul din viaţa ei pe pământ
şi împreună putem explora toate cuvintele
cu declinările şi diatezele virgine
libertatea nu este un concept ci un cumul
de lucruri mici:
o plimbare chiar dacă paşii tăi se strecoare printre alte nenumărate perechi
o răsuflare tăiată de un asfinţit şi un tril prefirat dupa
mulţumirea că pot să pipăi, să gust
şi să mă bucur de înconfundabilulo caprifoi
şi mai ales faptul că eu nu voi fi niciodată tu sau el sau ea
pentru că voi trăi cu greşelile mele până la sfârşit
împărţindu-mă între alfa şi omega
ca o ploaie de aur

https://www.youtube.com/watch?v=qTeVf7bOztU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu