vineri, 4 august 2017

mă rog Dumnezeului din mine


şi asta nu pentru că nu vreau să-L împart pe Dumnezeu cu toată lumea
ci pentru că sunt unii care se cred mai prieteni cu Dumnezeu, mai aproape de El, mai plini de cuvântul Lui
aşa că-mi împart singurătatea şi tăcerea cu Dumnezeul din mine pe care îl ştiu de mic
El mă cunoaşte, mă ascultă şi mă ia în braţe ori de câte ori îmi este greu
Dumnezeul tuturor este o vorba în vânt
Dumnezeul din mine este viu
Dumnezeul tuturor este călcat în picioare de hoarde de fanatici
Dumnezeul din mine îşi lasă capul pe umăr fără teamă şi adoarme ca un prunc legănat
Dumnezeul tuturor este scos din viaţa lor şi alungat în piaţa publică
Dumnezeul din mine priveşte şi nu-I vine să creadă
până unde s-a ajuns
cineva spunea că mai rău de atât nu se poate
dar eu ştiu că răul nu are margini
şi nici sus sau jos
în rău te afunzi o eternitate
şi tot mai rămân locuri prin care nu ai trecut
de aceea mă rog Dumnezeului din mine să-mi netezească  toate spaimele
şi să astupe toate golurile
prin care aş putea cădea în hăul fără de margini al răului


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu