duminică, 23 octombrie 2016

imbracat - dezbracat


candva imi placea sa las cate trei poeme ca sa limpezesc lumea
astazi am lasat numai doua, oare de ce?
sa fie oboseala? sa fie toamna deasa? sau doar o artrita poetica?

las medicina sa dezlege acest mister
si ies in gradina sa legan cateva frunze moarte
ce negru imi pare pamantul astazi

imi e din ce in ce mai greu sa despart viata de vis
si din podul palatin picatura chinezeasca imi arata cat de multa suferinta
trebuie indurata pana cand fisurile vor fi colmatate

cred ca am uitat ceva, ratacind intre vis si realitate
sa fie oare vorba de spiritul de proprietate
sau doar de pierderea identitatii poetice a ideilor?

poate ca ar trebui sa nu-mi mai dezbrac cuvintele unul cate unul si sa umblu gol...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu