luni, 31 octombrie 2016

unde te duci suflete?



cineva din mine se lupta pe viata si pe moarte

unde-s toate cuvintele? unde mi le-ati dus? de ce mie?
prea multe intrebari pentru un singur raspuns
esti mort baiete. esti atat de mort
incat nici cuvintele nu se mai agata de tine.
cineva mi-a furat sufletul, mi-a furat trupul, mi-a furat umbra
incat nici cuvintele nu ma mai recunosc.

hai mai omule, du-te.
nu vezi ca nu prea mai ai ce sa cauti pe aici
bine, si eu ce fac? unde sa ma duc?
du-te la un party de halloween
deci asta am ajuns, un bostan gaurit
undeva, departe in mine, oamenii ma copiaza

scurta-i viata omului ca si umbra pomului
scurta si cam fara rost, fara urme sa-l ajunga
si cuvinte sa-l descante, fara aripi, fara zbor
fara sa spuna mi-e dor, ca o coaja descojita
ca o frunza desfrunzita, ca un cantec necantat

umbra unui fost copac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu