luni, 10 octombrie 2016

vamă – vămi



când vei află ce înseamnă să fii tu însuţi vei fi liber
sau viceversa

buze strânse, gest obscen, claustrofobic
cuvintele îşi ţin răsuflarea şi aşteaptă
oare vor putea trece dincolo
sau vor fi găsite şi întoarse de la vamă?
ochii obosiţi cad sub pleoape
bile dându-se de-a rostogolul până-n pânzele albe
atâta timp cât eu nu văd nici voi nu vedeţi
şi acel cuvânt trece victorios mai departe

mi-e inima grea sub stetoscop
bate, cu toate că urăşte violenţa
peste tot e numai sânge
şi ceva uitare injectabilă

eu am plătit vama şi-acum vă aştept dincolo
vă târâţi purtându-vă cuvintele
excrescenţe dureroase, înfipte în carne
mici stigmate inutile

hei, uită-te la mine

cândva şi tu îmi vei urma, aşa cum vameşul urmatu-L-a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu