sâmbătă, 22 octombrie 2016

povestea unui om necesar


voi începe prin a vă spune că de multe ori sunt în dezacord cu mine
şi simt că oricât aş insista tot vor fi momente în care mă voi depăşi numeric
dar cum dincolo de iubire e trăirea, mă voi trăi până la capăt

în sala cuvintelor pierdute răsună scâncetul copiilor
îmi pun palmele la ochi să nu-l mai aud şi las toate visele
să rătăcească printre momente delicate

alungatu-m-am departe de toată nebunia colectivă
să-mi spăl durerea ce mă-mbracă, iar ele, cuvintele catapultate
se sparg de frontonul buzelor surpate

şi va veni o vreme când am să mă spăl în lumină topită
adâncindu-mă şi despărţindu-mă de toţi ceilalţi pentru că
unicitatea mă defineşte şi mă scoate din rând

legenda spune că Dumnezeu îşi face timp şi trece prin viaţă fiecăruia
să nu mă aşteptaţi, vedeţi-vă de treburi şi de viaţă
pentru că nu ştiu când voi putea transforma o linie paralelă într-o intersecţie


pasărea nopţii a luat luna-n cioc şi-a ascuns-o sub aripă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu