miercuri, 4 mai 2011

rupere

rupere

genunchii mei sprijină pământul
ţinându-l departe de zbaterea cerului sufocat
timpul îmi curge printre picioare
răsucindu-se şarpe, uitând de păcat...

mâinile mele, aripi retezate
visează să poarte tăcerea departe...
cern aerul cu disperare şi uimire
umbre ce îşi iau crucea în primire

umerii mei, avalanşă greoaie
te strivesc, răscolind trecutul
şi nici măcar ochii pioleţi
nu mai pot rezista presiunii





&

am râs de tine, te-am scuiptat
palme şi pumni în locul dragostei ţi-am dat

&

cine are părinţi să-i ucidă în gând
să nu-i vadă cerşind, un surâs, un cuvânt

&

mi-am împărţit toată gradina în patrate
reinventând albul şi negrul flăcărilor
cu iertările şi blestemele mele

2 comentarii:

  1. "te-am scuipat" sau "te-am sculptat"?
    Mda, is buna la corectat pixeli... :P M-am si oferit pe un site cu tratamente neconventionale, dar inca nu am primit nimic de lucru. Pana atunci incerc sa ma antrenez. (serios zic de site...)

    RăspundețiȘtergere
  2. e scuipat pe obrazul Lui
    ma bucur sa pot corecta, ma bucur sa ma prieteni cititori

    RăspundețiȘtergere