vineri, 20 mai 2011

vizita bătrânei Doamne

bună seara!
şi camera a-nceput să miroasă a imortele şi a moarte
s-a aşezat pe marginea patului, puţin indecisă
a tuşit discret în batistă
şi-a tăcut
un timp numai
apoi am început să vorbim despre vreme
despre vremuri şi despre noi oamenii de sub ele
am trecut să te văd,
erai în drum
şi-am zis că poate ai câteva minute libere
am lăsat tastatura să răsufle
m-am întors către ea
şi ne-am tăcut, ochi în ochi
preţ de câteva morţi
trebuie să mă pregătesc?
nu fi copil
niciodată n-am intrat aşa brusc
să iau ce-mi trebuie
ţi-am spus că eram în trecere
şi şti bine că nu ocolesc pe nimeni
toţi îmi sunteţi dragi
o cafea?
mai târziu, data viitoare
atunci o să avem timp de toate
şi-o să le savurăm pe-ndelete
la o cafea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu