luni, 19 septembrie 2016

ne naştem singuri



ascultă-mi povestea şopteşte scaunul
Dumnezeu nu mai are timp de tine
l-au dat la o parte şi-acum sunt multe ajutoare
care-ţi scuipă stropul de viaţă în gură
îţi pune crucea-n spate
şi-ţi da brânci aruncându-te în lume

multe funduri am dus în spate
şi nu am avut cum să mă plâng
pentru că la orice scârţâit
mă înjurau şi mă izbeau de pământ enervaţi
de multe ori mă aruncau sau mă uitau în ploaie
şi-atunci mi se umplea sufletul de linişte

cuvintele cad la picioarele mele
şi se strâng în grămezi putride
iar omul se ridică şi pleacă în câte o tăcere
ca să-şi lingă rănile
şi-n urmă-i rămân toate
folosite, mânjite, găunoase

dacă tu crezi că din ditamai pomul
nu am ieşit decât eu, scaun amărât şi fără spetează, te înşeli.
din bucăţile bune, sănătoase
au croit baldachine, cârje, cruci, bariere
iar din resturi încleiate
mai apare când şi când câte o marionetă

vezi
nu trebuia să-ţi tai aţele

cine crezi că o să se mai joace de-a viaţa cu tine ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu