sâmbătă, 11 mai 2019

am luat fericirea și mi-am pus-o-n buzunar



 
 de cele mai multe ori stau și mă gândesc unde este, o pierd din vedere luat cu altele
 și ca să evit sincopele astea, am zis că mai bine o port în buzunar
 numai să nu uit când duc rufele la spălat
 pentru că un act îl poți reface, bani îi poți schimba la bancă, 
 dar fericirea, pe ea, de unde o mai iei? 
 
 să te ridici ca fumul alb al iernii
 când nimeni și nimic nu-ți simte spaima
 
 și când n-o să mai fiu, ce-o să se aleagă de fericirea mea
 merită oare să mă însoțească ascunsă în buzunar?
 mai bine ies în stradă și o ofer
 sunt atâția care ar vrea un strop de fericire
 ciudat. stau de un an în stradă
 și nimeni nu o vrea
 hei oameni buni, 
 nu vrea nimeni un strop de fericire?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu