luni, 13 iulie 2015

cine ridică sabia...


cum aş putea să-ţi mulţumesc pentru fiecare clipă, oră, zi petrecută aici
printre toate mizeriile care se-nghesuie să-mi împodobească viaţa?

dimineaţile mă găsesc aşteptând pe prispa vieţii soarele
lumina mă curăţă de toata zgura nopţii
visele cad odată cu resturi de coşmar
şi ploaia curăţă toate cotloanele sufletului

cine nu iubeşte lumina să nu-şi facă pavăză candela
căci în van este toată strădania

amiezile aduc dulcea moleşeală a aşteptărilor
aerul se lipeşte de răsuflarea ta
amantă nesătulă, dornică să te cuprindă
în taina viselor desperecheate

din dogoarea dorinţei am apărut
şi port pecetea purităţii şi a arderilor nestăvilite

serile coboară dulce mângâiere
alungând nestatornicia frământărilor
cu o boare răsuflare
ce alungă şi reţine spaima ce se zbate-n tine

netezit-am calea lunii
să mă-nchine să mă-aline...

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu