joi, 2 iulie 2015

de unde atâtea semne?



Doamne ce de mesaje,
de când e poşta poştă şi emailul email nu am mai primit atât de multe mesaje
şi parcă toţi plecaţii ţin să-şi aducă aminte de mine, povestind de una alta
maica-mi poveşteşte cum s-au cuibărit dropiile-n spatele casei
şi cum strălucesc ouăle de parcă ar fi vopsite cu lumină
taica-mi spune că e vremea de mers la vânătoare de mistreţi
să facem pastramă, ca să trecem cu bine dincolo
şi buzele tuturor freamătă a tăinuire
drumul
se pare că s-au hotărât să facă o clacă
să mă ajute cu toate amintirile
să le încarc în valize
şi să le cărăm la poartă
maşina trebuie să sosească din clipă în clipă
aşa ca mai am timp de o ultima privire
aruncată peste voi toţi
mă bucur să ştiu că vă las toate nerostitele
şi toate gândurile mele bune
înghesuite în tăceri adânci
dar cine ştie, poate că odată şi odată
tot veţi avea timp să le cercetaţi,
să aduceţi firul roşu la lumină
dacă nu, altă dată
se spune că e mai bine să dai foc tuturor corăbiilor
să nu mai ai regrete şi cale de întoarcere
drumul nu are decât un sens
şi o origine
restul e poveste de viaţă
fericiţi cei ce pleacă
căci a lor este toată lumina şi căldura
poate că după
voi fi pană sau frunză sau lacrimă
important e să ştiu că ţi-am ajuns în cale
fără a te opri din drum
fără a-ţi speria dorurile învălmăşite
fără a te răscoli
iar când o să-mi dor o să mă fac abur
să-ţi sărut buzele

cu un adio

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu