miercuri, 8 iulie 2015

sora mea de dincolo


eu n-am avut nici o soră aş putea spune
dar ştiu că nu-i adevărat

sora mea a plecat de mică să-mi netezească drumurile
şi să le spuie tuturor că o să vin, pregătindu-i
ea vine în fiecare noapte la poarta sufletului şi stăm de vorbă
despre una, despre alta, despre toţi duşii şi neajunşii
sora mea îmi poveşti proaspete şi ofuri
ce n-au văzut încă lumina zilei
şi nici asprimea nopţii
sora mea mă linişteşte
îmi spune că Moartea a orbit
şi abia mai distinge numele celor ce-o aşteaptă
aşa că nu trebuie să-mi fac griji că vremea mea s-a-ntârziat
dar sora mea a uitat sau poate că n-a băgat de seamă
că Moartea învaţă braille
şi ne strigă numele pipăindu-ne semnul din creştet
şi mai nou, sora mea îmi spune
că tot timpul şi-a dorit să fie mamă
aşa că eu voi fi
primul ei copil nenăscut ci primit

atunci când cerurile se vor deschide

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu