miercuri, 2 septembrie 2015

în final



adevăruri ascunse în cuvinte
cuvinte ascunse printre tăceri
şi tăceri ascunse printre uitări

am obosit să tot aştept semnele ce veştejesc la capătul verii
pielea îmi crapă şi curge luând cu ea verdele întrebărilor nespuse
iar tăcerile se scutură căpătând culoarea putreziciunii
mi-e dor de liniştea cu care mă-mbrăcam
şi m-ascundeam în noapte ca să nu mă vadă vârcolacii
am tam tina tiri mogo dina
viaţa e coroana de spini pe care o primeşti
ca semn de bună purtare
şi fiecare zi e o nouă diplomă ce atestă prezenţa la cursuri
sunt momente în care moartea te-ndeamnă la joacă
dar clopoţelul sună, absenţele sunt motivate
şi orele continuă
până când ţi se restituie carnetul de note
cu toate bunele şi relele
sunt zile în care îţi întinzi palmele ca să-ţi primeşti pedeapsa
dar constaţi că nu este nimeni care să te mustre
şi cu obidă întorci capul şi spui

oare chiar m-am ostenit degeaba?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu