duminică, 13 septembrie 2015

sunt semn de carte



oare ţi-am spus de când aştept
să îmi desfac viaţa la piept
să-mi las tăcerile să zboare
să-nveţe valul cum se moare

poate că nimeni nu bănuie că în spatele jaluzelelor lăsate
e doar o neputinţă mică ce se zbate
să iasă la lumină

de fiecare dată mă aşez între paginile albe
despărţind o tăcere de altă tăcere
care în mod inexplicabil îmi desenează conturul şi piere

m-ai dorit bisectoarea vieţii tale
secantă la toate frământările şi întristările
dar încălzirea globală afectează soarta gheţarilor de la poli iremediabil

zborul cerne-n zare dorul
şi trupurile noastre caligrafiază lent
tot ceea ce pare acut şi strident pe-ntinderea uitării

umerii cad la datorie
tărănd aripile după ei într-o bruscă aporie

stilul fluture e scoborâtor din umere sau e o înălţare de aripă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu