joi, 24 septembrie 2015

risipă



pierdut copilărie, mă declar nul

miopia nu e o scuză dar e tot un fel de a închide ochii
atunci când sirenele te silesc să-ţi astupi urechile
legându-te de catargul spaimelor
ţipându-ţi tăcerile pe la colţurile nopţii

copilul ştie că dacă închide ochii balaurii şi vrăjitoarele
se topesc şi se amestecă cu întunericul ce se ascunde sub pat
departe de mâinile pline de unghii înfipte-n carne
şi de gâtuirea urletului ce-l adoarme

dar eu, eu cel ce s-a pierdut pe sine
eu de cine să mă apăr când nici măcar întunericul nu mai curge
dintr-o parte a fricii în cealaltă parte departe
acolo unde nici eu nu mă mai ajung

degetele scurtcircuitează devenirea
limba se înalţă până-n ceruri descoperindu-şi aripile
în timp ce negura coboară inexorabil
cariindu-mi temeliile


gol am intrat în viaţă şi tot aşa voi ieşi din ea 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu