duminică, 11 decembrie 2016

cand nici un singur lucru bun


iubeste! mi-ai spus si ai plecat
dar din carti invatam cuvinte nu iubire
si nu am gasit pe nimeni care sa ma lamureasca
asa ca m-am aplecat catre buburuza, catre firul de iarba
si catre cel ce astepta in oglinda apei

daruieste! am auzit ca o soapta
ce as putea darui? caci nu aveam nimic
mangaiam iarba sau ma lasam mangaiat?
plangeam sau ma ofeream esenta
sufletul nu stia ca-I ofranda

primeste! si lumea condensa in jur
ochii mei isi aratau goliciunea
buzele mele susurau uscaciune
iar mainile prinsesera radacini in tacere
astupandu-mi urechile cu larma uitarilor

traieste! dar vremea semanase-n urma regrete
lumina nu se mai invesmanta in bucuria zorilor
cerul isi lepadase pana si ultima rasuflare dospita
pamantul se stransese de pe drumuri
si contempla ridurile unor trecute ploi

langa mine, in carnea stancilor odihnea
magia celor doua cuvinte stranse in carnea literelor
carpe diem.
Si cat de simplu ar fi fost

daca intelegeam rostul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu