marți, 9 februarie 2010

Anunţ

În atenţia vieţii:
Contactează-mă urgent
Problemă de maximă importanţă
M-am decis să te las!
Hotel Eternitatea,
A treia moarte pe dreapta.

M-a sunat un bătrân curios
Că de ce vreau s-o las,
Că el încă mai poate,
Şi i-am spus să mă urmeze.
Apoi m-a sunat o doamnă
Spunându-mi că o strigă toată viaţa
Din urmă. De ea întrebam?
I-am spus că nu.
Ei, nu-i nimic
Dar mi-ar fi plăcut
Să fiu căutată.
Doare rău când nu te caută
Nici măcar moartea.
După care m-a sunat unul dus
Mi-a povestit cât s-a luptat cu viaţa
Terfelind-o prin toate spaimele
Da n-a dovedit-o.

Tineri ca tinerii, dar bătrânii
Sunt înnebuniţi,
Toţi vor să se culce cu ea
Să mai câştige un an.
De parcă ea s-ar da oricui.
Dacă eu am văzut negru în faţa ochilor
Când mi-am pierdut cele trei degete
Ce vezi când îţi pierzi viaţa?
Am să vă spun
După divorţ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu