miercuri, 2 decembrie 2015

premoniţii, semne, auguri



în vârful degetelor tale strălucea ambiţia
şi era atâta linişte în jur
că auzeai lumina pulsând
ca o inimă ostenită

să nu-ţi faci griji, aşa-mi spuneai
şi geijile se strângeau în coconul nepăsării
lăsându-mă pustiit
şi pierdut pe vecie

***
nu am ştiut să mulţumesc
dar Dumnezeu citea în cartea sufletului
şi vedea că potopul
nu a luat sfârşit

***
la marginea zilei, o bancă
sub care orele se pitesc, mâţe sătule
şi acum torc liniştea
din caierul uitării

***
Visarea poate un înger sau un demon
Ce se-nveşmântă-n roi de fluturi
Sau văl de neguri îi ascunde chipul

***
sărutul rece-al nopţii
prin adumbrite văi
adună-n perle roua
uitatelor visări

***
fă-ţi treaba mi-ai spus
şi-am aruncat năvodul plin de speranţă
acolo unde apele dormeau
departe de tumultul lumii
cuvintele trag greu
zbătându-se-n strânsoarea mea
să-şi dobândească libertatea
patină de argint şi stea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu