joi, 20 octombrie 2016

eu, mie, îmi, mi, pe mine, mă...



cerul isi trage norii pana sub barbie, stinge luna si incepe sa numere oi
insomniile lui sunt proverbiale, la fel ca stelele verzi
si potcoavele de cai zburatori

daca nu ma spal nici saptamana asta se plange pamantul
o sa mi se crape pielea si o sa-mi cada toata padurea plina de coji
si toate incheieturile si vaile ma mananca de nu ma vad

iarta-i Tata ca nu stiu ce fac, dealul e gol, crucea au taiat-o
si au dat-o la export cruda, mustind a viata
iar cuiele le-au vandut la fier vechi pe cativa gologani

din cate se spune, la inceput a fost cuvantul
dar cred ca inaintea lui au fost literele care se uneau in silabe
si se desparteau luand fiecare cate o limba sau un prooroc

toata lumea se opreste la apocalipsa, incercand armaghedonul cu degetul
dar ce o sa se intample dupa ce dreapta judecata va desparti graul de neghina
oare vom ramane nesemanati in hambare sau vom incolti unda-corpuscul?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu