luni, 27 noiembrie 2017

5 minute ale tale cu 5 minute ale mele sau... „Dragă, ieșim pe ușă în 5 minute, da?”

     Poveştile sunt frumoase şi au farmecul lor... dar când eşti cu băieţii la o bere... timpul are o cu totul altă valoare... ultima glumă egal 5 minute...
-            Eşti gata Roxi? În două minute trebuie să coborâm.
-            Eu? Bineînţeles că sunt gata. Uite-mă...
Şi am anulat taxiul, am telefonat amicilor să le spun că ajungem şi totuşi... nu avem cu ce să ne îmbrăcăm...
-            Şi eu cu ce mă îmbrac? Nu am nimic frumos.
-            Roxi, dar Mihnea a spus că putem să venim casual...nu neaparat frumos...
-            Păi da, ţie îţi convine... o bluză, nişte blugi, nişte pantofi sport şi eşti gata.


-            Şi pe tine cine te opreşte?
-            Şi cum să merg? Goală?
-            Dar cine a spus să mergi goală.
-            Păi şi cu ce să merg?
-            Nu ai o bluză?
-            Ba da, dar pe toate le-a văzut Ina.
-            Bine dar Ina nu vine.
-            Zău? Şi atunci cu cine este Mihnea?
-            Nu mi-a spus... dar cred că este singur.
-            Păi dacă este singur, ce nevoie mai ai de mine? Ca să te enervez?
-            I-am promis că mergem împreună?
-            Da.
-            Şi?
-            Nu ştiu.
-            Hai îmbracă-te.
-            Cu ce?
-            Uite ia cămaşa mea aia cu dunguliţe, plovărul legat pe gât, o pereche de jeanşi, alegi o pereche de pantofi de dama sclipicioşi şi veseloşi şi gata. Dar tu ştii mai bine.
-            Gata. Uite-mă. E Ok?
-            Eşti perfectă.
-            Şi de ce nu mi-ai spus?
-            Ce să-ţi spun?
-            Că îmi stă bine.
-            Pentru că ştii la fel de bine ca şi mine
-            Acum ce faci? Ce aştepţi?
-            Să dau comandă de taxi.
-            Păi nu ai comandat?
-            Ba da. Dar am anulat comanda de acum jumătate de oră.
-            Din cauza mea?
-            Nu...


...
-            Waw, ce bine arăţi. Eşti super sexi
-            Răule.
-            Pe bune. Chiar arăţi trăznet
-            Mihnea.
-            Ok. Nu mai spun nimic. Vezi că te aşteaptă Gina şi Mira
-            Waw ce tare. Te pup.
-            Ce-ai păţit?
-            Nimic. Ştii prea bine, de ce mai întrebi.
-            Noroc că sunteţi ultimii. De acum nu mai vine nimeni. Hai să bem o bere cu băieţii.
-            Hai.
...
-            Iar ai păţit-o Relule?
-            De ce? Tu ai scăpat?
-            Eu da, uite cum. Data trecută i-am promis că fiecare cinci minute overtime trebuiesc plătite. Şi i-am tăiat orele de somn. Pentru fiecare cinci minute întârziere, o jumătate de oră de... dragoste...
-            Mă eşti nebun?
-            Nu ştiu dacă sunt nebun ori nu, dar a mers. A trebuit să plătească cu două ore... extra...
-            Bonus două ore?
-            Dap.
-            Şi tu?
-            Ei, nu se moare din atâta lucru.
-            Şi eu am rezolvat-o.
-            Cum?
-            Mai romantic
-            Adică?
-            Data trecută i-am spus că la ora ora opt trebuie să plecăm. Şi că nu accept minute întârziere.
-            Aşa, şi?
-            Păi în ziua cu pricina, am cumpărat un buchet de trandafiri, si am scris cu un şablon şi cu spray în diverse culori „cinci minute” şi la ora şapte i-am scos din dulap şi i-am aşezat prin casă. A râs ca o apucată, a strâns toţi trandafirii într-o vază şi la ora opt eram deja la punctul de întâlnire cu trupa.
-            Mişto.
-            Eşti tare.
-            Eu zic să încercaţi. Merită.
-            Dar tu?
-            Eu vedeţi bine că sunt singur astă seară. Noi am luat o pauză... dar poate o să încerc şi eu metoda cu trandafirii.


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu