luni, 26 martie 2018

e-trad.ro – Primul magazin online de traduceri din România





-          V-ați pregătit temele?
-          Daaaaaaaaaaaa.
-          Doamna învățătoare, eu nu am putut să-mi pregătesc tema de casă.
-          De ce Cătălin?
-          S-a oprit curentul pe stradă, a fost o defecțiune și nu am avut lumina. Și masă de  seară am luat-o la lumânare.
-          Ținând cont că astăzi nu va predau o să te las să îți faci tema aici în clasa în timp ce eu o să verific caietele și o să scot câțiva elevi la tablă. Ai înțeles?
-          Da doamnă.
-          Și după ce termini tema de casă o să te rog să scrii de 10 ori cu diferite stiluri și caligrafie următoarea propoziție „e-trad.ro – Primul magazin online de traduceri din România”.
-          Da doamnă.
***
-          Cătălin?
-          Da tati.
-          Cum a fost azi la școală?
-          Bine. I-am explicat doamnei că s-a oprit curentul și mi-a dat voie să îmi fac tema în clasa.
-          Bravo.
-          Și ne-a pus să scriem cu diferite caractere și grafii „e-trad.ro – Primul magazin online de traduceri din România” 
-          I-auzi. Ciudat. Și eu chiar aș avea nevoie de o agenție de traducere.
-          De ce tati?
-          Am găsit un anunț despre un job la un teatru și am trimis un email.
-          Și?
-          Și am fost acceptat.
-          Bravo. Super.
-          Da. Am dat un interviu online pe skype și cei de acolo au fost mulțumiți. Am discutat și despre condițiile de muncă și despre salariu.
-          Wau. Și mami știe?
-          Nu am apucat să îi dau detalii. Dar sper să nu fie nici o problemă.
-          De ce? Teatrul este în alt oraș?
-          Da.
-          Și o să trebuiască să ne mutăm?
-          Ne-ar fi mai ușor. Am fi împreună. Ai idee dacă magazin online de traduceri chiar există?
-          De ce?
-          Pentru că trebuie să îmi traduc documentele și să le apostilez.
-          Nu știu, dar cred că un search pe Google are răspunsul
-          Corect. Ia să vedem dacă au și un număr de telefon.
-          Trebuie să aibă.
-          Uite că am găsit. 0747.111.367 - office@e-trad.ro. O să dau un telefon.
-          Dar poți să te înscrii și să vorbești pe chat.
-          Știu, dar prefer să verific mai întâi. Alo? Bună ziua. e-trad.roMagazinul online de traduceri din România?
-          Da. Spuneți vă rog.
-          Sunt interesat de câteva traduceri în limba engleză. Puteți face și apostilarea documentelor traduse?
-          Da. Bineînțeles.  Dacă intrați pe pagina noastră oficială puteți vedea toată gama de servicii pe care le oferim: traducere acte pentru înmatricularea mașinii, asigurare obligatorie RCA, asigurare Casco, certificat de naștere, certificat de căsătorie, diplomă școală generală, diplomă liceu, diplomă universitate, diplomă masterat, diplomă doctorat, foaie matricolă, website, descriere produs, flyer, broșură, catalog, pliant, etichetă, reclamă, ambalaj de produs, comunicat de presă, știri și articole de presă, newsletter, manual de branding, manual de identitate vizuală, asigurare medicală, asigurare de sănătate, asigurare de viață, asigurare de călătorie, analize medicale, acte medicale.
-          Deci acoperiți cam toată gama de documente necesare.
-          Da.
-          În cât timp?
-          În funcție de dificultatea documentelor. Dar cu siguranță că vom depune toate eforturile pentru a avea documentele în timp util.
-          Deci scanez documentele și vi le trimit iar dumneavoastră mi le returnați prin poștă? Sau îmi  trimiteți scanurile?
-          Depinde de cerințele angajatorului. Țînând cont că documentele sunt apostilate o să vi le trimitem prin curierul rapid la adresa menționată.
-          Da, așa cred că e cel mai bine. Vă mulțumesc.
-          Nu uitați, suntem la un click distanță.
-          Într-adevăr. O să-mi fac un cont de utilizator și o să va trimit documentele. Sărut mâna.
-          La revedere și succes.
-          Mulțumesc.
-          Mami, mami.
-          Ce-i Cătălin?
-          Tati o să se mute cu noi la noul job.
-          ??
-          Ioana, am aplicat pentru un post de mașinist și am fost acceptat.
-          Unde?
-          Londra. Royal Albert Hall.
-          Glumești.
-          Deloc.
-          Într-o săptămâna trebuie să-mi pregătesc actele traduse și apostilate. Într-o lună ne mutăm.
-          Și eu?
-          Nu știu, căutăm. Dar dacă nu vrei... renunț!
-          Nu. Asta nu. O dată în viață, ai o ocazie că asta.
-          Deci?
-          Plecăm!
@etradro
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu