miercuri, 7 martie 2018

Ia-mă cu tine la capătul lumii


-      Cora. Bună. Ce faci?
-      Mă pregăteam să ies să văd ce aș putea pregăti pentru week-end când vin părinții tăi în vizită.
-      Îmi pare rău. Am contramandat vizita. I-am sunat și i-am rugat să ne înțeleagă.
-      Să ne înțeleagă? Dar de ce? Ce s-a întâmplat?
-      În cinci ore trebuie să fim la aeroport. O să vin să te ajut la bagaje așa că trebuie să fim expeditivi astfel încât să ne rămână ceva timp și pentru… surprize…
-      Nu te înțeleg? La ce te referi?
-      Mai ții minte când ți-am spus că am participat în glumă la un joc ce se desfășoară la noi în companie? Ei bine am câștigat. Și premiul este o călătorie pe care o putem face începând de astăzi de la ora 17:oo
-      Cum? Când? Unde?
-      Jocul nostru este supravegheat și sponsorizat de Compania Christian Tour. Și ei ne recomandă pentru perioada asta o călătorie în Iordania sau în Italia, Umbria.
-      Doamne, nu se poate. Și când trebuie să ne hotărâm?
-      Acum. În jumătate de oră trebuie să îi dau un răspuns reprezentantului ca să ne facă toate formele de călătorie.
-      Nu se poate. Nu-mi vine să cred.
-      Ba ar cam trebui să crezi pentru că trebuie să-i spun unde vrem să mergem.
-      Îmi e greu să aleg. Fiecare țară are frumusețile și ineditul său. Cum să facem? Ce să alegem?
-      Uite cum facem: închidem ochii și vedem fiecare ce simte. De acord?
-      Mi-e frică.
-      De ce?
-      Pentru că s-ar putea să aleg ceva ce nu o să fie la înălțimea așteptărilor tale. Poate că eu vreau ceva și tu vrei altceva. Nu aș vrea ca unul din noi să renunțe la ceva în favoarea celuilalt.
-      Bine. Care este primul cuvânt care îți vine în minte?
-      Pizza.
-      Vezi că nu a fost greu? Și ca să nu ne pară rău, lăsăm Iordania pentru data viitoare. Pentru că va fi cu siguranță o dată viitoare.
-      Atunci fie cum spui tu Gelu.
-      Ți-ai fi dorit altceva?
-      Nu. Niciodată.
-      Te-am pupat. Ne vedem cât de curând pot. Dacă apuci să îți faci bagajul poți deschide pagina de internet “Circuite Christian Tour” și acolo vei găsi detalii despre plimbarea noastră. Te sărut.
-      Pa.

***
  -   Ești gata dragă?
-   Ce înseamnă gata?
-   Cora chiar nu am glumit la telefon. La ora 17:00 trebuie să fim în aeroport pentru zborul Otopeni  - Roma Fiumicino. Am vorbit cu ai mei și ne vedem la aeroport ca să nu mai trecem pe la ei să pierdem timp prețios, să putem face și un duș înainte de plecare.
-   Sigur nu glumești?
-   De ce aș glumi?
-   Atunci pot să îți spun că bagajul meu e gata. Trebuie numai să facem bagajul tău și apoi suntem liberi. Eu cred că dacă îți iei câteva cămăși, niște tricouri Polo, pantaloni lungi și scurți, și un sacou pentru seară e suficient. Ce spui?
-   Cred că ai judecat foarte bine. Deci cinci cămăși, patru tricouri, pantaloni lungi și pantaloni scurți, pantofii sport și sandalele, o pereche de papuci de baie doar ca să fie, ciorapi, slipul și boxerii și bagajul meu e gata. Cât merg în baie să îmi strâng toate lucrurile în borsetă tu poți să cauți pe Christian Tour „FarmeculUmbriei” După ce vom vedea programul pe care ni-l propun ei, vom încerca să vedem ce modificări putem aduce programului.
-   Mie și numai Roma și tot mi-ar fi îndeajuns. Să nu uităm că sunt atât de multe de văzut în Roma. Numai când mă gândesc la “Via Veneto” și mă ia cu frisoare, să beau o cafea în aceeași cafenea în care se întâlneau toți marii actori, să vizitez Vaticanul și toate minunățiile sale sau…
-   Lasă-mă te rog să merg la baie să îmi strâng cele de trebuință că altfel va trebui să mă suporți nebărbierit, cu părul vâlvoi și cu dinții nespălați… și sincer nu știu dacă va putea să mă suporte cineva prin preajmă.
-   Hai, fugi și pregătește-ți bagajul și poți să faci și un dus și vorbim când te întorci.
-   Putem vorbi și cât fac duș.
-   Ori curge apa ori vorbesc eu. Așa că hai să le facem pe rând ca să fie treaba bună.
   ***
-   Gata, am terminat, bagajul este verificat și închis și așteaptă la ușă. Fugi și fă și tu un duș și eu mă uit pe itinerarul stabilit de companie.
-   Nu-mi vine să cred.
-   Poate că o să crezi mâine dimineață când o să te trezești în Roma.
-   Dacă..
-   Hai, fugi la duș.
-   **
-   Super. Uite, eu am scos câteva puncte importante pe care le avem trecute în agendă pentru Roma: Santa Maria Maggiore, San Pietro în Vincoli, Colosseumul, Columna lui Traian, Piața Veneția , Capitoliul și Pantheonul. Piața Navona, Fontana di Trevi și Piața Spaniei. Apoi este Basilica San Pietro unde putem  vizita Capela Sixtină și tot în zonă sunt și Muzeele Vaticanului…
-   Oare crezi că ne vor ajunge doar șapte zile în Roma?
-   Dacă nu ne ajunge mai lăsăm puțin și pentru o “data viitoare”. Cât ai făcut dus eu am printat traseele sugerate de Companie, am căutat ghidul Romei și al Regiunii Umbria ca să avem ce citi pe avion și pentru ca surpriza să fie deplină am verificat și cealaltă opțiune „IordaniaExperience”. La întoarcere o să avem timp să vedem ce am pierdut renunțând la acea călătorie.
-   Cu siguranță că nu vom pierde nimic pentru că Roma este o bijuterie ce trebuie să strălucească în albumul cu amintiri al fiecăruia, cât despre Iordania cu siguranță că deja se află pe wish list-ul ce îl ai în cap.
-   Asta cam așa e. Deci șapte zile și șapte nopți la Roma și în Regatul Umbriei. Traseul nostru sună cam așa: Roma –Tivoli – Narni – Perugia – Assisi – Spello – Spoleto - Citta di Castelo – Gubbio– Todi – Orvieto. Mama Roma venim!
-   Da. Roma oraș deschis! Te iubesc Gelu. Îți mulțumesc pentru fiecare surpriză și mai ales îți mulțumesc pentru că suntem.
-   Și eu îți mulțumesc pentru tot Cora.
-   Ție îți sună telefonul?
-   Da. Stai să văd.
-   Bună ziua. Sărut mâna Doamna Raluca. Da noi suntem gata. Chiar mă pregăteam să caut un taxi. Nu e nevoie? Mulțumesc. Vă mulțumesc. Așteptăm. La revedere.
-   Cine era ?
-   Doamna Raluca Hatmanu – Director Comunicare al Companiei Christian Tour. Au terminat actele și ni le-au trimis cu unul dintre operatori. Și ca un gest de cordialitate, acesta o să ne conducă până la aeroport ca să ne prezinte conducătorului de grup.
-   Cu adevărat profesioniști. Sper că vom avea măcar câteva minute ca să ne luăm la revedere de la părinți.
-   Cu siguranță că vom avea.
-   Arrivederci Bucarest! Arriva Roma!

Articol acesta a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu