luni, 19 martie 2018

Haine second hand purtate chic and smart



-                      Vai ce de lume bună. Dar ce o fi dragă acolo?
-                      Ei ce să fie. Evernisaj. Fiecare când își găsește o fărâmă de timp întră și vede ce mai e nou. Rar am văzut oameni plecând cu mâna goală.
-                      Și nu întrăm și noi?
-                      Păi de ce crezi dragă că te-am invitat la plimbare.
-                      Vai de mine și de mine, ce surpriză plăcută. Chiar că mi-ai făcut ziua frumoasă.
-                      Bănuiam că așa o să fie.
-                      Ah dă Doamne să nu îmi pară rău.
-                      De ce?
-                      Păi dacă văd ceva care-mi place și nu am bani la mine ce fac?
-                      Am eu.
-                      Oare pot achita și cu cardul?
-                      Bineînțeles. Hai să întrăm.
-                      Vai ce drăguțțțțțțț…
Așa am putea descrie dialogul celor prietene dacă am fi rămas în umbră fără să intervenim în discuție. Dar cum poți rămâne nepăsător față de un subiect fierbinte? Toată lumea e mai pregătită ca niciodată pentru a se adapta noilor tendințe și cerințe. Tot mai mulți oameni sunt dispuși să recicleze, să dea mai departe adică să nu păstreze ceea ce nu mai poartă. Și atunci de ce să blochezi dressingul cu lucruri pe care tu nu le mai porți când altcineva chiar are nevoie de acele lucruri. Ideea încetățenită la noi despre SECOND HAND începe să se schimbe și tot mai multă lume conștientizează necesitatea acestui tip de magazine. Indiferent de câți bani ești dispus să cheltui pentru garderobă, un singur lucru va sta în calea bucuriei tale: spațiul. Nu poți păstra sute și mii de costume, obiecte, piese de îmbrăcăminte pentru a acoperi toate posibilele ocazii. Așa că cel mai bine este să împarți bucuriile cu cei din jur, reciclând, protejând mediul prin schimburi perfect avantajoase. Acum mai mult ca oricând poți scăpa de gardoroba care te incomodează și o poți completa foarte ușor apelând la acest tip de magazin secondhand. Indiferent de bugetul disponibil, pe Evernisaj.ro toate produsele sunt la prețuri extrem de accesibile cu reduceri progresive, unde îți poți împrospăta garderoba oricând, găsind orice îți poți dori sau imagina: geci, pantaloni, genți, pulovere, tricouri și echipament sportiv de bună calitate pentru tine și toată familia. Deci să încercăm un mic interviu cu cele două doamne ca să vedem care sunt impresiile de prim moment.
-                      Bună ziua. Suntem de la ziarul local de modă „Chic and Smart”. Aveți amabilitatea să ne răspundeți la câteva întrebări?
-                      Vai de mine. Bineînțeles.
-                      Cu plăcere.
-                      Ce părere aveți despre „haine second hand”?
-                      O părere foarte bună.
-                      Sincer, eu nu am idei preconcepute și mă bucur de tot ce e frumos și mi se potrivește.
-                      Într-adevăr. De foarte multe ori poți găși ceva deosebit mai repede decât într-un magazin obișnuit. Cum vi se pare acest tip de magazin?
-                      Deosebit de util. Acum am invitat-o și pe Amalia la plimbare ca să îi arăt oportunitățile, dar pot să mărturisesc că eu sunt foarte încântată.
-                      Cum ați aflat de existența acestui magazin?
-                      Eu am aflat de la Mia. Astăzi.
-                      Eu am aflat de Evernisaj de la o nepoată. Ea e mai smart, știți cum sunt tinerii, adulmecă ocazia, află imediat. Ea mi-a spus de aceste produse de calitate de la cele mai îndrăgite branduri la  prețuri accesibile. Și unde mai pui că magazinul practică reduceri progresive foarte avantajoase și este și o bună ocazie de a proteja mediul înconjurător. Deci da. Cam asta e.
-                      Dacă ar fi să dați o notă și să oferiți informația mai departe cum ați proceda?
-                      Pentru notă încă nu pot să spun nimic. Doar ce am intrat în magazin. Dar cu siguranță că voi povesti familiei despre ceea ce văd. Și cu siguranță că o să le și arăt ce am cumpărat.
-                      Eu pot să spun doar că  nu este prima oară când vin și sunt foarte mulțumită. Din punctul meu de vedere, notă maximă. Cât despre difuzat informația puteți fi sigură că Amalia nu este singura persoană cu care împărtășesc această bucurie.
-                      Vă mulțumesc. Acum o ultimă întrebare.
-                      Spuneți vă rog.
-                      Dacă v-ar opri proprietarul magazinului  și v-ar întreba, ce sfaturi ați avea să-i dați în legătură cu ce ar trebui să facă pentru a avea o garderobă cât mai adaptată nevoilor personale și profesionale, aerisită și mereu actualizată ce ați spune?
-                      Nu știu dacă eu, din punctulul de vedere al cumpărătorului satisfăcut de ofertă, pot să îi fac vreo sugestie dar mi se pare că magazine ca Evernisaj nu mai au nevoie de recomandări. Și pentru că fac o treabă excelentă nu pot decât să îi felicit pentru răbdare și perseverență.
-                      Eu nu aș putea decât să le urez să aibă cât mai mulți cumpărători  smart and chic. Dar după cum văd eu, își au  deja fanii și clienții fideli. Deci, jos pălăria!
-                      Vă mulțumesc pentru amabilitate și răbdare.
-                      Cu plăcere.
-                      La revedere.








@evernisajro

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu