miercuri, 7 martie 2018

iarnă si pictură

Fericire și pictură

Pătrunde-mi răceala cu lumina și căldura ta
Lasă-mă să-ți mângâi umbra cu urma degetelor 
Lasă-mă să-ți respir moliciunea viselor
Și când crezi că sunt gata, pictează-mi amăgirea formelor
Colorează-mi răsuflările cu trăirile tale
Pictează-mi sufletul cu văpaia ochilor tăi
Clădește-mi trupul cu mireasma mâinilor tale
Și cu o ultimă zvâcnire de penel
Termină-mă, tablou în galeria amintirilor
Sau aruncă-mă în focul abandonatelor dureri
Fă orice,
Numai nu mă lasă neterminat


Ultima zăpadă

Vara e un îndemn al bucuriei și răsfățului
Dar pregătește-te și-așteaptă cu înflăcărare iarna
Las-o să-și rezeme fruntea, limpezindu-ți sufletul
Bucură-te de fiecare zăpadă ce se-așterne sub pașii tăi
Fericită că te poate simți, stăpân și iubit
Ea știe că-i trecătoare
Și va pieri strecurată de fibră pământului
Dar bucuria de-a se dărui
O face să sclipească
Sărută ultimul fulg ce te mângâie
Și promite-i că vei aștepta
Următoare zăpadă
Pentru că, orice ai spune
Iarna nu e urâtă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu