joi, 20 august 2015

ca un copil



eu incerc sa va va arat ceea ce vad
iar voi nu doriti decat sa va rasfrangeti in preaplinul ochilor mei
eu va spun ca responsabilitatea nu-I o stiinta ci o povara
de care ma lepad ori de cate ori pot
dar de fiecare data luati rucsacul si mi-l puneti iar in spate
copilul vine cu abilitati pe care le pierde
la contactul cu legile voastre ce impun reguli
cand ucide o gaza copilul incearca sa afle ce-I viata si cum functioneaza
dar voi il acuzati de rautati si cinism inexistente in sufletul sau
copilul e o mare de-ntrebari ce se revarsa coplesind totul in jurul sau
e potopul reinnoit fara nici un juramant sau legamant
pentru ca potopul intrebarilor nu tine doar patruzeci de zile
in dorinta voastra de a curata totul
m-ati obligat sa omor copilul din mine alungandu-l cu pietre
fie voua toata seceta raspunsurilor vestejite cu speranta invierii intrebarilor
dar sunt lucruri care nu se mai pot intoarce
asa cum nici eu

nu mai pot deslusi semnele scrise in palma cerului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu