joi, 20 august 2015

final



adevaruri ascunse in cuvinte
cuvinte ascunse printre taceri
si taceri ascunse printre uitari

am obosit sa tot astept semnele ce se vestejesc la capatul verii
pielea mea se crapa si curge luand cu ea verdele intrebarilor nespuse
si tacerile se scutura capatand culoarea putreziciunii
mi-e dor de linistea cu care ma-mbracam
si m-ascundeam in noapte ca sa nu ma vada varcolacii
am tam tina tiri mogo dina
viata e coroana de spini pe care o primesti
ca semn de buna purtare
si fiecare zi e o noua diploma ce atesta prezenta la curs
sunt momente in care moartea te-ndeamna la joaca
dar clopotelul suna, absentele sunt motivate
si orele continua
pana cand ti se restituie carnetul de note
cu toate bunele si relele
de cele mai multe ori ridici palmele sa-ti primesti pedeapsa
dar constati ca nu este nimeni care sa te mustre
si cu obida intorci capul si spui

oare chiar m-am ostenit degeaba

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu