luni, 10 august 2015

o noapte atlantică



e şase şi-ntunericul coboară să se-adape
un peşte se azvârle ca să prindă luna-n gheare
pescarii îşi afundă plasele în noapte
şi scot doar urma stelelor căzute-n mare

e-atâta linişte ce plouă-n picurate lacrimi
încât nici răsuflarea valurilor nu răsbate
de n-ar fi voal de spumă ce rămâne-n urmă
le-ai crede fugărindu-se prin altă parte

fost-am trimis ca să mă-mpac cu mine
tăcut să-mi scutur neputinţa oarbă
să las întinderile să mă cearnă
să mă adune şi să mă aline

departele mi se strecoară-n suflet
şi-aproapele mai tremură în zare
mi-e dor de cel plecat pe calea morţii
plută strivind ocean de resemnare

pe-al apei drum cuvintele mă poartă
pe scutul coamelor de val supuse
tăcerile mă-mbraca în uitare
cernută-n tainele de mult apuse


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu