duminică, 16 august 2015

curcubeu... despre culori



vorbeste-mi despre culori zise orbul
si degetele sale pieptanara aerul cu sete
nu stiu cum sa-ti povestesc dar te voi lasa sa le gusti
cu buricele degetelor, cu varful limbii, cu fiece respiratie
si m-am imbracat in galbenul aurului din soare
si degetele lui masurau matasea ascultandu-i susurul
ce simti l-am intrebat?
iti simt trupul arzand asa cum soarele se da de gol in linistea diminetilor
cata liniste si cata ardere simt buricele degetelor mele
in dosul acestei zbateri
atunci sa sti ca aceasta-I culoarea galbena
sau mai bine zis o parte din ea
si am pe deget un strop de miere mangaindu-I buzele
aceasta-i o alta parte din tumultul galbenului
partea cea mai fluida
si cea mai dulce
asemeni dragostei ma completa  el
da.asemeni dragostei
si valuri de floarea soarelui
se unduiau leganand calea maritului lor rege
sunetul ce-l auzi la inaltimea ta este sunetul galbenului
asa cum numai el stie sa jeleasca mi-a spus
caci simt in leganarea lui
dorul celui ce nu se poate desprinde
maine vom continua alegand alta culoare
dar astazi lasa-ma te rog sa-nvat

tot galbenul inchis in trupul tau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu