luni, 17 august 2015

curcubeu... despre culori



vorbeşte-mi despre albastru spuse orbul
atunci i-am strâns palmele peste ale mele ca să simtă
şi depărtându-le i-am spus: gândeşte-te la culoarea care se îmbracă pe sine
şi din adâncuri ea răsare iar împrospătată
aşa cum numai cerul după o furtună
şi-arată clarul şi seninul unui ochi curat de fată
i-am dat să guste iarăşi apa
cu-al ei aproape fără de culoare
ce se îmbracă în albastru când e la mare depărtare
i-am dat ca să miroasă floarea
ce poartă-n ea speranţa neuitării
căci neuitarea este truda şi împlinirea întrupării
nimic din tot ce este viu nu vrea uitarea să cunoască
căci din uitare ne-am născut şi ea-i o nouă moarte
i-am spus că peştii-n marea lor se-îmbracă în albastru
şi atunci  un peşte  a sărutat
cântând din solzu-i aspru
albastrul naşte si-i născut albastrul e în toate
şi în albastru îl îmbrac

tăcerile să-l poarte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu