vineri, 14 august 2015

neterminări - determinari

si-am fost ales

profeti-s alungati din tara lor sau omorati in fata portilor cu pietre
plati-voi pretul si-oi pleca si eu lasand doar umbra sa pazeasca pragul

urmeaza-ti calea pas cu pas si uita tot ce este
caci viziunea te-a ales n-ai liberul arbitru

depozit de cuvinte ce nu imi apartin
le stivuiesc, le-mprospatez, le-alin
gasesc trecuturi moarte ascunse in prezent

si-n alte viitoruri ce nu ma regasesc

***

cand nu ai de ales

cu cate morti va sunt dator, de cate ori voiveti sa ma omorati

nimic din mine nu poate scapa dar moartea-i numai una
legenda de-o veti omora va naste iar legenda
numele meu calcat in praf renaste-n adiere
si ploile in truda lor m-or inalta la stele
n-am cerut voie nimanui ca sa-mi rostesc cuvantul
si chiar de nu v-am fost pe plac mi-am tinut legamantul
cernut-am verbu-n felul meu si am dospit trairea
si-n haine noi le-am imbracat ….. menirea
puteam sa trec nepasator o frunza moarta-n vant
dar rostul meu a fost acum si-aici pe-acest pamant

***

cel ce da ia si cel ce ia va da… totul

universul consta intr-o armonizare de forte
si in permanenta va fi un centru donor si unul receptor

***

purtator de cuvinte

ce altceva i-a mai ramas omului dupa ce a fost alungat din paradis
decat sa fuga de moarte, ignorand sumbra ironie
caci nu poti fugi de umbra ta ascunzandu-te-n intuneric
si nu te poti afunda in marea nelinistilor tale fara sa-ti pierzi mintile

cand cuvintele se desprind
si cad frunze moarte
printre fulguiri de uitare
buzele se imbraca in taceri grele
atinse de gerul singuratatii

o urma sunt, nisipul viu,
m-a prins  si m-a pastrat adanc intiparit
la fel cum viata scrie pe nisipul neatins
cuvinte pline de-nteles

eu am fost dat cuvantului
cuvintele mi s-au dat toate
eu le sunt umbra, le sunt trup
si suflet care doare.

***

spre viata

mana strange spasm de moarte
ochiul cerne departarea
si-n a tainelor tacere
se produce transformarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu