marți, 20 octombrie 2015

adevărul este unic dar sună diferit



mi-e dor de o ploaie spune tăcerea din mine
ne putem vedea la zece şi jumătate dă de înţeles nostalgia ta
hai să ne prefacem că ne-am uitat rolurile
şi să dăm frâu liber improvizaţiei

n-am mai creeat nimic nou de o veşnicie
şi dacă timpul tot ne macină
putem repeta ca un mecanism stricat
am încredere în tine, am încredere în tine

m-am decis, am să-ţi cânt un răsărit
ce nu şi-a limpezit încă culorile
iar tu o să-mi dansezi o ploaie
care n-are nevoie de coregrafie

toată lumea caută ceva adevărat
numai că nu toţi caută unde trebuie
nici în afară, nici înăuntru
şi partea dureroasă e că nu vor să aprindă lumina

poate că aseară am plouat
poate că ai dansat în felul tău inimitabil
poate că am fost un răsărit deosebit
sau poate că ai rupt tăcerile ce ne acopereau

dacă stau şi mă gândesc,

cred că putem inventa lumea adevărată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu