luni, 26 octombrie 2015

când visele devin realitate



ţinând cont că am intrat într-o nouă era
şi că timpul curge cu altă viteză de-a lungul axei
am decis să vă spun adevărul adevărat: am ucis realitatea
şi din cauza asta fiecare trăieşte într-o realitate paralelă...

copil fiind am visat să cresc mare
şi zilele se uitau la tocul uşii numărându-mă din doi în doi
până când am decis că a creşte nu-i o mare scofală

apoi am visat că o să devin cel mai deştept om
dar viaţa îmi tot repeta în surdină
nu e bine să crezi în vise... carpe diem

cine nu ştie ce pierde ar face mai bine să rămână copil
dar pentru că am depăşit momentul alegerii
mi-am spus că pot să redevin copil având eu copii

iar apoi am visat că voi fi bogat
dar zilele treceau într-o curgere monotonă
fără a ţine cont de visele mele

acum nu mai visez nimic
sau mai bine spus mai am doar un vis
ascuns în cele mai adânci cotloane ale imaginarului muribund
visez la momentul când voi avea o armă letală
care v-a putea ucide toate visele inutile
ca un fel de igienizare
totalitară


heiiiiiiii... cine a stins lumina?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu