joi, 22 octombrie 2015

din citate s-a-ntrupat durerea

am ostenit să fim tot cum vor alţii

“Ești același azi ca și peste cinci ani, cu excepția oamenilor pe care îi vei întâlni și a cărților pe care le vei citi.”
persoana care a enunţat acest adevăr nu ştie că lucrez de la şase dimineaţa la miezul nopţii fără a mai întâlni alţi oameni şi fără a avea timp să citesc nici măcar ziarul
dar viaţa merge înainte şi Dan Lungu o să mai scrie şi alte cărţi la fel de halucinant de adevărate
iar noi, cei plecaţi departe de casă ne vom strădui să înţelegem legile consumerismului şi legea votului electronic

“Nu toți cei care citesc devin lideri. Însă toți liderii citesc.”
cândva credeam că dacă citesc o să pot să mă reclădesc din fragmentele modelelor alese
numai că grefierul care citeşte toată ziua nu prea are de unde să-şi aleagă modelele
şi se pare că nici lectura nu îl ajută prea mult în viaţă aşa că încet încet am renunţat la citit

“Ești înconjurat de soluții simple, evidente, care te pot ajuta să-ți majorezi venitul, puterea, influența și succesul. Problema e că tu nu le vezi.”
degeaba am fost la medic, degeaba am refăcut reţeta de ochelari, tot nu văd acele soluţii
cu care să-mi schimb statutul de sclav pe plantaţia unui salariu indecent
majorările ca şi majoretele sunt numai la meciurile importante în care vedetele coboară dintr-o altă lume

“Viitorul mă interesează foarte mult. Este locul unde am de gând să-mi petrec următorii ani de viață .”
aşa au spus şi au gândit toţi cei ce se desfată la loc cu verdeaţă pentru că ultimul drum l-au făcut fără a lua ceva cu ei
nici măcar la ultima judecată nu au ce angaja pentru că nimeni nu ajunge avocatul diavolului în rai
şi nici nu se ştie decât în linii mari cam ce urmează să fie


Doamne ocroteşte-i pe români, nu-i mai prigoni pe cărările silniciei şi ale străinătăţii, departe de tot ce au mai scump...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu