duminică, 11 octombrie 2015

ce este mai uşor: să iubeşti sau să urăşti?



când m-am născut eu intram într-o lume nouă iar tu rămânei acolo, undeva
agăţată între o spaimă şi un ţipăt
la un deget distanţă
de câteva ori te-am simţit cum dai târcoale
ţi-am ghicit mirosul greu
mirosul depărtării
dar de văzut nu te-am văzut
nu-ţi venise timpul
din ce în ce mai des mi te închipui
cum mă iei în braţe şi mă legeni ogoindu-mi temerile
şi ca să-mi treacă începem să ne numărăm
una mie, una ţie, una lu´ popa Ilie
an-tan-tiri-mogo-dan
cerne Doamne ploile ca să-mi spele urmele
şi lasă uitările ca să-mi şteargă numele

undeva într-un mâine tremurat
îţi văd zâmbetul calin ascuns în umbra marilor porţi
şi parcă te-aud şoptind:
e ceva vreme de când nu ne-am văzut...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu