luni, 12 octombrie 2015

ploaia ca mod de exprimare sonor



libertatea de exprimare este garantată prin lege
de aceea ploaia îşi alege modul propriu de exprimare a deziluziei dau a durerii
pe care oricine altcineva ar aşterne-o pe hârtie ca pe-o poemă tristă
şi astfel ploaia spune tot ce are de spus în ritmul ei
aşa cum ştie ea
chiar dacă uneori ne sufocă
cu accentul ei depresiv
dar dacă nu ar fi ea,
cine ar mai sterge copilăria din obrajii gutuilor
şi cine le-ar mai da crizantemelor
aura lor maiestuoasă
de efemer printre alte frunze moarte

dreptul la liberă asociere
permite stropilor de ploaie să mărşăluiască
să se adune in pieţe, pe stradă, în mulţimi imense
revărsând, aglutinând, inundând
adaptându-se geografiei locului
ieri, toată ziua mi-au bătut în geam strigându-mi să mă alătur lor
să-mi strig şi eu nemulţumirile, să mă fac auzit
de parcă nefiind ploaie
aş avea un cuvânt de spus zilei
dar cred că va veni o zi
când nor fiind
mă voi întoarce-n stradă
alăturându-mă mulţimii cu vocalizele mele
spălându-mi temerile şi spaimele

strânse la rigola unei vieţi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu