duminică, 18 octombrie 2015

jocuri de copii


an-tan-tichi-tan... do de jos şi do de sus într-o gamă s-au ascuns

am iubit iubirea închisă într-un cuvânt şi apăsată de singurătate
la fel cum am iubit şi întinderea nesfârşită a dorului
plin de norii aşteptărilor
seci fără un strop de lacrimă

am aşteptat la colţul cuvântului să apari
primenind toamna cu gerul binevenit al aşteptării
rupându-mi frunzele indiferenţei
scuturându-mă şi-adunându-mă în rigola unei zile

m-am trezit revoltându-mă
muşcând din pulpana uitării, până la sânge, până la os, până la lacrimă
şi dacă mai crede cineva în revolte şi libertate
să se treacă în registrul de audienţe şi îi voi explica ce înseamnă laşitatea

lecţia numărul unu: învaţă să numeri din doi în doi
în felul acesta ruleta rusească dă o şansă
celui ce are curajul să se uite pe gaura ţevii
aşteptând izbăvirea

lecţia numărul doi: aşteptarea are rădăcini adânci
şi filtrează sunetele şi lumina
izolându-te de restul unei vieţi zbuciumate
ce crede cu tărie în imblânzirea judecăţilor de valoare

lecţia numărul trei: indiferent ce crezi sau ce faci
viaţa se rezumă la un şir nesfârşit
de uşi şi ferestre
multe din ele zidite


when a door closes a window opens

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu