vineri, 16 octombrie 2015

o zi



asemeni multor alte zile mi-a ieşit dis de dimineaţă pe nas
când am strănutat fără batistă
şi s-a răspândit infestând lumea cu secundele ei grăbite

cine se ridică brusc riscă şă-şi piardă conştiinţa
printre atâtea alte neputinţe
azvârlite grămadă-n magazia speranţelor irosite

soarele îmi bate-n geam surprins
făcându-mi disperat semne
şi-ntrebând pe muţeşte ce-am păţit

dacă ar şti orele câte necazuri îmi pricinuiesc
din cauza inconsecvenţei
şi-ar băga minţile în cap curgând cât de cât monoton

unul mie, unul ţie pân´la şaizeci să fie
şi orele s-au scuturat de râs
încercând să împartă echitabil toate minutele rămase

dacă n-ar fi fost colţul ferestrei
nu avea luna în ce să se agaţe

şi trecea noaptea fără să bage de seamă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu