miercuri, 29 mai 2013

orasul fantoma




priviti-ma de sus,
corpul meu sectionat cu aspect de oras oras, sufera
parcurile se micsoreaza incontinuu in urma epilarilor necontrolate
iar strazile sufera de tromboza automobilistica
cred ca nici aerul nu mai este respirabil
iar casele nu-si mai vad ferestrele
nici daca se coboara pe cosurile parasite

candva, orasul meu, trepida, clocotea de viata
fara sa mai faca deosebire intre ora de noapte si viata de zi
lasand ploile sa-mi spele obrajii cand mi se punea cate un nod intr-o intersectie
iar amintirile se strangeau vraf
chiar daca erau lipicioase pe margini si patrunse de umezeala
agitate de orice-ntamplare, nepasatoare chiar si la trecerea timpului
ce vremuri dom’le, ce vremuri

industrializarea a trecut intr-o noua staza si robotizarea a fost partial uitata
acum ma lupt cu spalaturile si-ncerc din rasputeri sa mai citesc cate ceva
cat sa nu uit indexarea vorbelor si alungarea virgulelor mironosite
ca mi-au spalat ideile, stergandu-mi rimele cu pletele
pastrand mirul pentru timpul corect
mortificarea se opreste pe buza creierului privind la piedestalul inutilului dat
acolo unde nici macar egoul plecat din delta ventriculara nu mai cuibareste a moarte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu