duminică, 11 decembrie 2016

aeroportul zilelor mele



daca ma trezesc destul de devreme
pot sa astept la sosiri sa-mi salut ziua ce a sosit
recunosc, sunt veacuri de cand nu o mai astept cu flori
dar nici ea nu mai lacrimeaza ca la-nceput
daca am curajul sis tau mai mult
vad ce inseamna cu adevarat viata
chipurile se preling dintr-o umbra in alta
si pana si mirosurile se gudura
printre picioarele calatorilor
lumina se plimba de colo colo printre ore
putin mai devreme abia vedea pe unde merge
iar acum e mandra, stralucitoare, ametitoare
dar stim amandoi
ca se va scufunda iar in uitare
astazi voi ramane aici pe aeroport
imi voi lua la revedere de la ziua asta, ne vom imbratisa
si o voi urmari cum pleaca,
cam sleampata si neingrijita
si obosita, extrem de obosita si trista

dar orice s-ar zice, a fost si ziua mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu