sâmbătă, 24 decembrie 2016

cerşetori de elită



chiar de nu sunt asemeni vouă
din mine parte sunteţi

anul trecut nu s-a întâmplat nimic şi nici acum doi ani
şi niciodată de când mă ştiu nu s-a întâmplat nimic deosebit
excepţie face naşterea mea, dar de asta chiar că nu-mi aduc aminte
a fost un moment magic aşteptat după care totul a recăzut în uitare
aţi putea crede că acum le am pe toate dar nu e deloc aşa
numai că am şi uitat să mai plâng
ori poate că am secat
mama spunea că nu e frumos să ceri nimic de la viaţă
şi nici să te plângi,
aşa că nici nu cer şi nici nu plâng
doar întreb şi eu pe ici pe colo, pe unde ajung
aveţi vreo amintire în plus,
ceva ce nu va mai trebuie
şi care m-ar putea ajută să mă încălzesc?
am pierdut totul în timpul potopului
şi cred că nici focul nu m-a prea ocolit
poate că totuşi...
dar nu, nu e bine să cer
aşa că o să aştept aici în colţ
dacă nu deranjez...

toată viaţa am fost "acum şi aici"

dar cred că şi timpul s-a plictisit de nazurile mele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu